De telefoonservice van Business Square is in principe maatwerk. Uw wensen zijn leidend en vormen de basis voor het afstellen en/of aanpassen van onze diensten. Voor uw overzicht hebben wij de mogelijkheden overzichtelijk gehouden en hebben wij onze diensten onderverdeeld in 3 hoofdgroepen. Te weten telefoonservice, klantenservice en agendabeheer.
Met dit bericht willen we de hoofdgroepen van onze dienstverlening nader uitleggen.
Onze telefoonservice
De telefoonservice is de basis van alles wat we doen. We hebben een belscript in overleg met u opgesteld. Uw klanten bellen naar uw telefoonnummer. De telefoon staat via een uniek telefoonnummer doorgeschakeld naar ons call center. Wij beantwoorden voor u de telefoon volgens de gemaakte afspraken welke vastgelegd zijn in het belscript.
Uw klant of relatie wordt altijd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Hiermee ben u altijd bereikbaar. Wij informeren u over het telefoongesprek en u reageert naar uw klant of relatie op het moment dat het u uitkomt.
Het script kan zo uitgebreid zijn als u wenst. Ook de instructies voor de afhandeling van het gesprek worden volledig afgestemd op uw wensen. En tenslotte bepaalt u zelf wanneer de telefoon staat doorgeschakeld. Dit kan u bijvoorbeeld handmatig regelen. Maar ook automatisch als het bij u te druk wordt als een zogenaamde overloop. Of u kunt hem op gezette tijden doorschakelen op bepaalde dagen, uren of een langere periode.
Wilt u meer weten over onze telefoonservice, bekijk dan onze uitgebreide omschrijving.
Of probeer het gratis uit!
Onze klantenservice
Naast het beantwoorden van de telefoon bij de telefoonservice, gaan we bij de klantenservice een stap verder. In overleg met u wordt vastgesteld welke taken wij op afstand voor u kunnen uitvoeren. Denk hierbij aan b.v. het verstrekken van (order) informatie, het infomeren van klanten over producten, het aannemen van bestellingen, het invoeren van bestellingen in uw ordersysteem, het verwerken van data in uw CRM systeem etc. Bij onze klantenservice worden de binnenkomende gesprekken zoveel mogelijk compleet afgehandeld en ontvangt u steeds een verslag van deze afgehandelde gesprekken.
Bij de klantenservice fungeren wij ook als frontdesk en kunnen wij uw klanten en/of relaties ook doorverbinden naar de juiste persoon binnen uw organisatie die de klant verder kan helpen.
Ook voor onze klantenservice geldt dat we deze dienstverlening helemaal inrichten naar uw wensen!
Wilt u meer weten over onze klantenservice, bekijk dan onze uitgebreide omschrijving.
Of probeer het gratis uit!
Onze dienst agendabeheer
Bij een drukke agenda is het zaak dat u zich op uw afspraken kunt concentreren. Het beantwoorden van de telefoon tijdens geplande afspraken werkt storend en zorgt ervoor dat uw agenda gaat uitlopen. Met onze dienst agendabeheer in combinatie met onze telefoonservice zorgen wij ervoor dat u ongestoord uw afspraken kunt afwerken en maken wij de nieuwe afspraken zodat uw agenda ook voor de toekomst gevuld blijft. Dit alles natuurlijk weer geheel naar uw wensen.
Met agendabeheer onderhouden wij dus uw agenda en maken en verzetten uw afspraken aan de hand van de binnenkomende gesprekken. Hier hebben wij veel ervaring met o.a. paramedische praktijken waar de behandelaars zich volledig kunnen richten op hun werkzaamheden terwijl de telefonistes van Business Square de agenda’s van u en uw collega’s onderhouden.
Onze telefonistes houden hierbij ook de niet medische gegevens van uw patiënten bij of maken bij een nieuwe patiënt een nieuwe patiëntenkaart aan.
Dit doen wij in uw eigen EPD/agendasysteem. Onze telefonistes hebben onder andere vele jaren ervaringen met systemen als; Vertimart, Exquise, FysioRoadmap, Intramed en Skinadmin. Als u zelf een online agendasysteem heeft, ook geen probleem, verzorgen wij een online agenda.
Wilt u meer weten over onze dienst agendabeheer, bekijk dan onze uitgebreide omschrijving.
Of probeer het gratis uit!