Klantvragen en berichten
Zodra u de telefoonservice van Business Square heeft ingeschakeld, nemen onze telefonistes namens uw bedrijf de telefoon op. Wanneer een telefoniste het gesprek voor u of uw bedrijf beantwoord dan ziet zij gelijk uw belscript op haar scherm zodat zij het gesprek conform de gemaakte afspraken kan beantwoorden en afhandelen. De inhoud van het script hebben we samen met u opgesteld maar kunt u tussentijds altijd via uw eigen BSP klanten dashboard aanpassen. Hiermee blijft de telefoniste altijd op de hoogte van alle belangrijke gebeurtenissen en/of veranderingen in uw organisatie en kan zij de beller altijd op de juiste manier informeren.
Na het telefoongesprek wordt u op de hoogte gebracht van wie er heeft gebeld, met zijn of haar gegevens en de inhoud van het gesprek. Van elk gesprek wordt een verslag vastgelegd en opgeslagen. Daarnaast wordt het gesprek naar keuze per mail aan u verstuurd, ontvangt u eventueel een sms bericht of ontvangt u, naar wens, alleen aan het einde van de dag een overzicht van elle berichten van die dag.
via email
Snel weten of er actie van u wordt verwacht of dat onze telefoniste de vraag van de beller al heeft kunnen beantwoorden! Dat is geen probleem door de overzichtelijke en vaste opbouw van onze gespreksverslagen. U ontvang van elk voor u gevoerd telefoongesprek een duidelijke en overzichtelijke mail met een vast vormgeving. Gegevens zoals NAW van de beller staan altijd op een vaste plek en bij het veld “Follow Up” kunt u altijd zien of er actie van u wordt verwacht of dat e.e.a. al is afgehandeld.
sms bij ieder bericht of alleen als het spoed is
Bent u bijvoorbeeld in het buitenland en/of op vakantie, of heeft u gewoon even geen internet, en staan de mailopties op uw telefoon even uit dan heeft u altijd de keuze om bij spoed ook een sms bericht te laten versturen. Zo kunt u gerust vakantie houden zonder uw mail steeds te checken en blijft u bij ECHTE spoed toch bereikbaar.
dashboard met berichten
Uw mailbox lekker “schoon” of leeg houden en toch nog even dat ene bericht van 2 maanden geleden even terug willen lezen? Met het BSP Klanten Dashboard kan u uw berichten tot 3 maanden terug teruglezen! Via ons Klanten Dashboard heeft u ook direct grip op uw belscript. U kunt hier op elk moment wijzigingen in het belscript toevoegen zodat de telefoniste altijd van de laatste nieuwtjes, of bijvoorbeeld uw bereikbaarheid voor die dag, op de hoogte is en zo de beller, uw relatie, zo goed mogelijk van dienst.