Optimaal bereikbaar
Met de telefoonservice van Business Square houd u zelf de controle én bent u altijd optimaal bereikbaar. Er zijn vele situaties denkbaar waarin uw bedrijf minder goed bereikbaar is of dat u beter bereikbaar zou willen zijn. Hieronder geven wij een aantal veel voorkomende redenen die onze klanten gebruiken om Business Square letterlijk in te schakelen. Onze klanten kunnen altijd zelf bepalen wannéér zij de telefoonservice in- of uit schakelen.
Met Business Square heeft u zowel uw kosten als uw bereikbaarheid volledig onder controle.
bereikbaarheid wanneer het even niet uit komt
Uw wilt met uw bedrijf altijd bereikbaar zijn maar dat legt een grote druk op uw organisatie. Het beantwoorden van een inkomend telefoongesprek komt nu eenmaal niet altijd uit. U bent net met die andere belangrijke klant in gesprek, zit in een vergadering of wilt gewoon even lekker vrij zijn. Herkent u dit en wilt u toch geen gesprek mislopen? De telefonistes van Business Square beantwoorden alle telefoongesprekken die u niet zelf kunt beantwoorden. U en uw organisatie worden ontlast en uw service niveau was nog nooit zo hoog.
overloop van drukte
Kent u dat: regelmatig zijn er dagen in de week of momenten op de dag dat er een piek in het aantal inkomende telefoontjes ontstaat. Normaal kunnen uw medewerkers het inkomende telefoonverkeer prima afhandelen maar op die piek momenten is het alle hens aan dek. Dan mist u toch nog gesprekken en komen uw medewerkers niet meer aan hun eigenlijke werk toe, waardoor deadlines niet meer worden gehaald. Ook voor deze incidentele momenten kunt u de telefonistes van Business Square inschakelen. Zij zullen uw relaties altijd professioneel en vriendelijk te woord staan en de boodschap van de beller duidelijk aan u overbrengen.
vervanging bij ziekte
Uw telefoon standaard door onze antwoordservice laten beantwoorden is misschien niet nodig maar hoe gaat dit bij uitvallende medewerkers. Bij Business Square beantwoorden wij ook tijdelijk graag uw telefoon! Denk hierbij aan ondersteuning bij uitvallende medewerkers door ziekte, zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof etc. Voorkom dat er door oplopende werkdruk nog meer medewerkers uitvallen en onderneem tijdig actie.
24 /7
Moet uw bedrijf ook buiten kantoortijden én op zon een feestdagen bereikbaar zijn dan bied onze 24/7 bereikbaarheidsservice wellicht een oplossing. Dag en nacht bereikbaar zijn legt een zware druk op uw organisatie en brengt hoge kosten met zich mee. Met onze 24/7 bereikbaarheidsservice verzorgen wij de bereikbaarheid van uw bedrijf op elk moment van de dag. Binnenkomende oproepen worden, wanneer nodig. direct doorverbonden naar service monteurs, maar zaken die geen directe actie vereisen of waar de telefoniste middels FAQ lijsten de vraag van de beller kan beantwoorden, worden direct afgehandeld waarmee de service monteur wordt ontlast.